Att träna

Mitt gymkort har gått ut. Jag har fått ett nytt recept av min sjukgymnast och ska köpa nytt. Men den här gången blir det bara ett badkort, troligen bara ett klippkort faktiskt. Som ni som följde mig för ett år sen vet så spann jag lite ur kontroll sist. Jag vill inte hamna där igen. Jag måste sluta ha så stora krav på mig själv och börja göra något för MIN skull. För min framtida mentala och fysiska hälsa. En gång i veckan till att börja med.
 
Utöver detta så är det ju ett antal hundpromenader varje dag och dessutom en pw/vecka. Mer än så får det inte bli till en början! En sak i taget. Sakta men säkert. Små, stå bebissteg framåt. En dag ska jag bli frisk jag med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0