Träning

Imorgon ska jag tillbaka till min sjukgymnast. En superbra kille som hjälper mig framåt. Mitt mål till imorgon var att börja simma. En gång i veckan till att börja med. Målet är att komma till en nivå på 3 ggr i veckan. 

Men för vems skull ska jag gå till simhallen? Just nu är det inte för min skull iaf. Jag är inte superförtjust i att simma. Visst det är mysigt och härligt att basta efteråt. 

Jag vill syssla med den träning jag brinner för. Träningsredskapet har jag hemma. SVEA! Jag älskar att träna hundar. Gå långa promenader fyllda med träning och bus. Gå i skogen i timmar, kanske ha med en matsäck och njuta av den i skogen. 

Varför ska jag betala för något jag tycker är sådär när jag kan få all den träning jag behöver helt gratis? Det är inte gratis med alla kurser och sådär och jaga lägger hellre mina pengar på det än ett gym sådär jag egentligen inte vill gå till. Jag har bestämt mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0