Krav

Jag har så höga krav på mig själv. Ett kontrollbehov utan dess like men jag jobbar på det. Jag har insett att min utmattning kommer från ren inre stress. En stress som kommer från min vikt och jakten på en lägre vikt. Allt i mitt liv handlar om att gå ner i vikt. Att duga i andras ögon. Jag känner mig inte värdefull när jag väger mer. Men nu vet jag det och kan jobba utifrån det. Mitt långsiktiga mål är att leva hälsosamt utan att fokusera på vikten. Allt handlar om vikten. Men vet ni vad? Jag är värdefull oavsett min vikt! Det är självklart för dom flesta som känner mig, det vet jag ju. Men för mig är det inte så. Men det går framåt!


Dagens frukost i sängen. Innan drack jag en latte och tog alla mina tabletter. Idag ska bli en hälsosam dag. Det lovar jag mig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0