Välkommen Svea!

I fredags hämtade vi hem Svea. Världens finaste hund (såklart)! Allt har gått över förväntan. Tryggare hund får man verkligen leta efter. Inte någon gång har hon legat och gnällt efter mamma och syrran :) Jag tror att det hjälpte att jag låg kvar hos mina föräldrar en natt då hon kunde leka med sin nya bästa kompis Hekto. Jäklar vad kul dom hade ihop!

Eftersom dom aldrig var still gick det inte att få bra kort.

Hemresan gick hur bra som helst. Det tog två timmar och hon sov hela vägen från Sätra Brunn till Bålsta innan hon vaknade och behövde kissa. Sen var hon dock skittrött på bilen så vi stannade i Barkarby, i tron om att hon behövde bajsa, innan jag beslutet att bara bränna sista biten hem till Matte trots hennes protester.

Jag hade inte sagt att vi hade åkt och han hade precis klivit upp när vi klev in hos honom. Vi åkte redan innan 7 på morgonen när hon hade kissat, bajsat och busat. Han skulle precis ringa och kolla om vi skulle åka snart :D

Hon är superfrussen och tröjan jag hade köpt var såklart alldeles för liten så igår fick vi åka och köpa en ny tröja. Jag har hamnat i en situation jag aldrig trodde jag skulle hamna i. Köpa kläder till en hund... Men går man ut utan tröjan skakar hela hon :(


Nu fylls dagarna med bus, promenader och mys! Jag ska bli bättre på att uppdatera nu när jag har något att skriva om :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0