Kommer jag någonsin lära mig?

Jag är utbränd. Utmattad. Jag orkar inte. Ändå bestämmer jag mig för att träna 200 pass i veckan typ. Smart.
 
Idag gav jag upp. Insåg att det här med styrka inte är min grej just nu. Jag får klara mig ändå. Jag älskar att gå på pass så det kommer jag att fortsätta med. 2 eller 3 ggr/vecka får räcka bra. Nu är det nog. Jag tittar på lappen som kuratorn skrev. Den sitter på kylskåpet för att jag inte ska glömma.
 
Hitta balans!
Lagom mycket
- Träning
- Mat
 
Att jag ska ha så grymt svårt för balans! Allt eller inget. Jag ska kontrollera allt. Jag blir galen på mig själv! Jag försöker att hitta mig själv, jag lär mig nya saker om mig själv varje dag. Den här läxan lärde jag mig idag. Jag valde att skippa träningen. Jag orkade med att göra saker idag. Jag kan glatt meddela att julsakerna nu är på vinden ;) Jag tränar slut på mig varje dag när jag gör 2-3 pass. Jag måste lugna mg nu. Mn jag ska fortsätta träna för jag älskar det!
 
I helgen blir det helstekt kyckling i min sprillans nya gryta jag råkade köpa idag. Halva priset var det på den, annars hade jag aldrig köpt den. Men en härlig gryta på 6 liter kommer att göra att min familj kommer att få många goda grytor, stakar och kycklingar i framtiden!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0