Påskafton

Dagen gick bra. Jag fick massor med lakrits av Matte i påskägget och så gav han mig pengar till naglar också. Han är bäst! Hur som så höll jag mig från att äta så mycket av godiset. Jag drack dock desto mer öl inne hos grannen. Jaja, så kan det bli ;)

Lunch blev resterna från långfredagens påskmiddag. Ungefär som på bilden, det här är långfredagens tallrik. Nu är det jul igen eller vad säger man? :)



Till fika åt jag jordgubbar, det godis jag hade ätit stod mig upp i halsen så kakor lockade inte.


Till middag åt vi kebabgryta. Helt galet gott tyckte jag och Matte. Alicia åt inget vilket innan är konstigt då hon hade godis i munnen från morgon till kvällen ;) Alex tyckte det var lite starkt. 


Till hade vi sallad, ris och vitlökssås. Vi får väl se om vi får äta resterna idag eller om Matte vill ha dom för sig själv ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0