Hälsorådgivning

Jag är inte här så mycket. Jag har blivit sämre i min utmattning och är nu sjukskriven 75% istället för halvtid. Jag ska förhoppningsvis komma igång med stresshantering inom kort. Just nu går jag igenom en bedömning om jag är en bra kandidat för den behandlingen. 

Sen går jag en hälsorådgivning. För att bli bra i min utmattning måste jag börja äta bättre som en del i det. Jag har börjat att skriva en galet ärlig matdagbok stresshantering jag visar upp för hälsocoashen. Jag har insett att jag aldrig har varit ärlig innan. Så from nu ska jag försöka att lägga upp bilder här på iaf middagarna. Allt för att hålla mig på bättre. Och vara ärlig mot mig själv. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0