Går framåt

Igår var vi hos syrran och käkade gott! En förrätt med sill och ägg och sen lamm. Galet gott! Efterrätt vart en ostkaka med grädde och bär. Jag var så mätt så jag inte visste vart jag skulle ta vägen när jag kom hem ;) Jag glömde såklart att ta kort på varm- och efterrätt men förrätten har jag iaf kort på :)
 
 
Jag åt en toast med tonfiskröra till kvällsmål, jag och Alex åt det vid 20-tiden då hungern började att sakta smyga sig tillbaka igen.
 
 
Jag fick med lamm hem så det vart en lyxig lunch också! Glömde såklart att ta kort då med :(
 
Frukosten i morse vart lite extra då jag plockade ihop en riktig proteintallrik!
 
 
Resten av tonfiskröran, ett ägg, två skinkrullar (skinka med ph-ost) och lite grönsaker. Gott gott och jag stod mig länge på det!
 
I kväll blir det lax med potatis och citonsås. Jag försöker att tänka annorlunda. Jag vill i första hand inte gå ner i vikt utan just nu är det mer att komma in i rätt vanor igen och se om det hjälper mot stressen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0