Plockat rent några hyllor

Ovanför min säng har jag några hyllor som var ordentligt stökiga. Idag gjorde jag dom äntligen! Nu ska jag bara till IKEA och köpa lite lådor och tidskriftssamlare och sånt så jag kan få ordning ordentligt däruppe. Just nu är allt bara sorterat i högar för att läggas i lådor sen.


Före

 


Efter

 

Nu är det egentligen bara ett stort projekt kvar och det är garderoben i mitt sovrum... Men den får jag ta någondag när ungarna inte är hemma tror jag. Sen måste jag åka till sopstationen först med dom sopor jag har i bilen redan för det lär bli en hel massa ifrån den garderoben... Sen kan jag äntligen börja hänga in mina kläder i garderoben istället för att bara kasta ner dom i lådor *jippie* Snart så! Snart är jag där, framme vid ett städat hem. Ett normalt hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0