Ett år!

Idag firar jag ett år! Idag är det exakt ett år sen jag opade mig. Känns helt galet! Jag lovade lite bilder så här är dom, såhär ser verkligheten ut!

Jag och Alicia satt och tittade på lite gamla kort och jösses vad stor jag var. Jag förstod nog aldrig HUR jäkla stor jag egentligen var! Vill ni se hur jag såg ut för nästan 45 kilon sen?


Sommaren 2010.




Från sommaren 2011.


Hösten 2011.


Vintern 2011.

Jag vet att jag lovade en bild från idag men jag glömde att ta någon när jag kom hem och jag orkar icke klä på mig igen :) Ni får hålla till godo med sista bilden som togs för 2½ vecka sen ungefär. Jag tänkte lägga upp en av förebilderna jag tog dagen innan flytstart men jag klarar inte av det ännu, dom är för hemska helt enkelt...


Kommentarer
Postat av: Veronica

<3

2011-12-20 @ 21:42:30
Postat av: Gabricia

Du har verkligen varit med om en resa Lotta! Det syns så tydligt för varje foto hur mycket som hänt med din kropp. Det sista kortet är ju helt enormt! Du ska vara grymt nöjd med dig själv och stolt över att du vågade göra detta!

2011-12-21 @ 10:08:44
Postat av: a.kangas

Har hänt en hel del med vikten :)

2011-12-21 @ 13:22:06
Postat av: Helené

Wow, vilken skillnad! :) Måste kännas underbart!

2012-01-23 @ 08:30:50
URL: http://missh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0